carofin.blogg.se

2014-09-20
02:54:04

Väldigt gravid o dille på mössor
Ja, nog växer bebis alltid... Blir mindre o mindre plats därinne. Bebis är väldigt aktiv o har hicka flera ggr om dan. Det är jobbigt att öva på andning minsann :)

Får mer o mer ont i bäckenet, svårt att alls lyfta vä ben. Mkt sammandragningar, vilket jag även hade de andra 2 grav. Skillnaden nu är att jag vet att d blir snitt. Försöker förklara det för livmodern. Den lyssnar inge vidare.

Har haft många vakna nätter med värk o då tankarna snurrat med väldig fart.. Då är det tur jag har min virkning. O Netflix förstås. 
Har just nu dille på att virka mössor (precis som förra hösten) 

Här är lite bilder..... 


En ugglemössa som dottern la beslag på :)



En liten nallemössa till bebis :)

O en till sonen :)



Taggar: #babymössa, #barnmössa, #diabetes, #diy, #foglossning, #gravid, #ileostomi, #kejsarsnitt, #mössa, #mössor, #planeratsnitt, #påsepåmagen, #smärta, #stomi, #uggla, #ugglemössa, #v.31#vecka31, #virka, #värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: