carofin.blogg.se

2015-03-22
02:10:06

Vinter?
Vad händer? Våren hade ju visat sig o värmen började sprida sig i kroppen! 
O PANG så blire vinter igen. Inte ok! Inte alls ok, faktiskt! 😡
Har så ont i lederna när d är såna här väderomslag 😩 sjukt ont!! 

Well... Nu är plutten döpt o allt var såå fint! Omgivna av underbara människor fick han sitt namn 😊 
Gudmor (en av två) sjöng så fint i kyrkan ! Har hört henne sjunga 1miljon ggr under våra 20 år "tillsammans", men jag gråter än idag. Hennes röst är ljuvlig, vår vänskap är ljuvlig o nu var d dessutom dop för min mirakelbebis... Mkt känslor o KÄRLEK! Var totalt slut i flera dagar efteråt 😜

Han fick fantastiska presenter o så mkt värme ❤️ 

Gjorde superenkla tårtor i långpanna m jordgubbsmousse som fyllning o vaniljfrosting ovanpå. Dekorationer i marsipan, då jag inte fick tag på någon sockerpasta..... 

Självklart fick snutten va m oxå 😜






Nu måste jag försöka sova, trots vidrig värk 👎 
Over and out
Taggar: dop, doptårta, fibro, fibromyalgi, kroniskvärk, tårta, värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: