carofin.blogg.se

2014-11-24
13:24:46

Uppdatering
HAN ÄR HÄR!!  
O jag är fullkomligt, upp över öronen, KÄR 😍 
En helt perfekt liten kille som fått oss alla på fall :)

Snittet gick bra, en absurd känsla m ett planerat snitt dock 😬
Jag hann jaga upp mig, men blev lugn o trygg ganska snart, i händerna på det proffsiga op-teamet! Riktigt impad av deras lugn o skicklighet! 

Hade en fantastisk kirurg! Hon gjorde ett kanonjobb o inte skar hon sönder nåt heller 😜 urinblåsan är hel 👍
(Ska berätta urinblåse-historien snart)
Fick veta att jag har väldigt mkt ärrbildningar o sammanväxter i magen, vilket jag Iof misstänkt.... 
Så han är nog en liten mirakelbebis, vår prins 😍

Han vägde drygt 4 kg o nästan 51 cm lång, 10 dagar före bf.. En stor o stark kille ❤️❤️ 

Berättar mer sen!

P.s JAG KAN GÅ IGEN!! 👏👏
Taggar: #bebis, #diabetes, #foglossning, #förlossning, #graviditet, #ileostomi, #kejsarsnitt, #planeratsnitt, #påsepåmagen, #snitt, #stomi, #ulceröscolit, #vecka39;

Kommentar:
#1: Pia

Grattis till er alla!

Svar: Tack :)
Carofin

2014-11-27 @ 15:54:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: