carofin.blogg.se

2015-03-05
23:55:28

Tick tack tick tack
Varför går tiden så fort? 😱
Ja, jag vet att man alltid säger det, men när man har en bebis blir det liksom såå tydligt... 
Plutten är snart 4 månader o jag njuter av varje sekund med honom! 
En helt underbart ljuvlig liten kille!!
Somnar med ett leende o vaknar med ett leende ❤️
Såklart jag önskar att jag slapp all värk, så jag bara kunde få koncentrera mig på att vara mamma..... Men men, man kan inte få allt 😜

Storebarnen är otroligt duktiga! 
Storasyster är en fantastisk liten hjälpreda. Som hon pysslar o fixar med sin älskade lillebror 😍
Att se bebis blick när han ser sina syskon, o hur han brister ut i världens leende (som genast besvaras av de stora) gör att hjärtat svämmar över av kärlek!!

Det var verkligen meningen att denna lilla kärleks-spridare skulle komma till oss! Tänk att han kunde växa i den där trasiga magen! Helt fantastiskt!

Nu är våren på g o jag ÄLSKART! 
Försöker ta mig ut på promenad varje dag. Vissa dagar tar det lång tid o promenaden blir lååååångsam, men det är skönt att komma ut o bebis sover så gott i vagnen! 

Nu ska jag försöka sova, har ont i magen, fått magkatarr igen 👎

Over and out! 
Mopsen fick sig lite välbehövlig kärlek ikväll 😍




Taggar: bebis, diabetes, fibromyalgi, ileostomi, mamma, påsepåmagen, stomi, syskon, ulceröscolit;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: