carofin.blogg.se

2015-03-29
01:24:14

Möt mig gamla stan...
Nu ikväll, nuuu ikväääll..... 
Gillade icke den låten i mello, förutom den versionen m teckentolken! 👍👏

Alla fall, så var jag i gamla stan ikväll 😜
Med ngr vänner, var o åt middag på en mysig restaurang. Egentligen skulle gubben varit med oxå, då detta var en julklapp från hans extrajobb, men d körde ihop sig m barnvakt så han lät mig gå istället o göra d till en tjejkväll.. Det var behövligt 😍 skratt, goda vänner o god mat 👍 

Försöker hålla kvar känslan när jag ligger här med sjuk värk o leder som gör så ont att jag nästan grinar 😔 
D räckte m att gå den korta vägen från bilen till restaurangen o att sitta de timmarna där.... Nacken kan jag knappt röra o har T.o.m ont i tålederna..... Ärligt talat 😡

Det är minusgrader igen o frost ute, klarar inte dessa väderomslag! Gaahhhhh!!!!!! 
Min älskade dotter gick o la fram värmedynan åt mig i sängen 😍

Lillebror är ff världens gladaste, lättaste bebis, men just nu bråkar tänderna... Stackarn, han är så snorig o d kliar i munnen på honom... Han har svårt att sova när han är så täppt.... Stackars min lilla skrutt ❤️ 

Over and out
Taggar: fibro, fibromyalgi, reumatism, uc, ulceröscolit, värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: