carofin.blogg.se

2014-11-06
00:06:47

En vecka kvar...
Helt galet! Typ en vecka kvar till planerat snitt!! đŸ˜± jag Ă€r orolig, förvĂ€ntansfull, rĂ€dd o lycklig. Allt pĂ„ samma gĂ„ng! 

Imorgon ska vi till spec.mödravÄrden o trÀffa lÀkaren. Har mÄtt sÀmre sista veckan, sÄ fÄr vÀl se vad proverna visar...... (Havandeskapsförgiftning)
Fick d m nr.1 sista veckan... 
Nu har jag svullnat upp ordentligt o ser suddigt o prickigt. VĂ€rker i ben, fötter o hĂ€nder o fĂ„r inte pĂ„ mig ngr skor. 
Även huvudvĂ€rk o yrsel.. SĂ„ fĂ„r vĂ€l se vad domen blir imorgon. 

Bebis Àr alla fall klar o kÀnns stor :)
Är inne i v.38, sĂ„ d Ă€r skönt! 

Dottern Ă€r sĂ„ spĂ€nd just nu o lĂ€ngtar sĂ„Ă„Ă„ efter lillebror! Även sonen börjar bli otĂ„lig :) mkt frĂ„gor, tankar o funderingar.
Jag menar, om jag har svĂ„rt att förstĂ„ att det vĂ€xer ett barn i min kropp, som snart kommer ut, hur svĂ„rt ska d inte vara för dom? Haha 😬 

Nu Ă€r d bara försöka sova sĂ„ gott d gĂ„r! 
Mysa lite m magen först, vaken bebis ❀



Taggar: #diabetes, #diabetiker, #fibromyalgi, #foglossning, #gravid, #graviditet, #havandeskapsförgiftning, #ileostomi, #kejsarsnitt, #planeratsnitt, #preklampsi, #pÄsepÄmagen, #stomi, #vecka38;

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: