carofin.blogg.se

2014-10-30
00:05:13

Kärlek
Idag var d 12 hela år sedan d sa "klick" o jag föll pladask för mannen i mitt liv :) 
Åren går, mycket har hänt o vi har bara blivit starkare o starkare. 
Kärleken består o snart kommer vårt tredje barn <3 
Är lyckligt lottad o uppskattar verkligen  d vi har! 

Imorgon ska vi på "inskrivning-samtal",
träffa narkosläkare o barnläkare inför snittet. Känner mig lite nervös faktiskt, dagen närmar sig m stormsteg 😬
Blir skönt att "planera" lite imorgon 👍

Idag har jag fått gosa m mitt gudbarn o hennes syskon o mamma! UNDERBART! Härligt m lite bebisgos!! 

Mina barn är verkligen så duktiga! Hjälper mig utan att ifrågasätta o bara gillar läget. Dom har inte klagat en enda gång! Dottern älskar att fixa o dona, hon kammar mitt hår, smörjer in mina fötter o målar mina naglar ❤️ Servar mig m mat o dricka o ser till att jag har d bra 😍 vilken lyx!! Hon längtar såå efter lillebror! Sonen tycker nog d är mer overkligt, men pratar m magen o tucker d är spännande! Vilken härlig resa vi gjort tillsammans, hela familjen, o vilken efterlängtad unge som snart kommer till oss 😊❤️❤️

Over and out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: