carofin.blogg.se

2014-10-03
20:16:22

Inlagd igen
Det blev ohållbart efter ett dygn hemma, så d var bara att snällt åka tillbaka till sjukan igår. Blir kvar tills imorgon åtminstone, testar lite nya mediciner. 

Förmodligen gör sammandragningarna så pass ont pga sammanväxtningar i magen efter mina bukoperationer...... 
Bebis mår bra, så d är bara att bita ihop 😬.... D som är svårt är att jag bara sover högst ett par timmar innan jag vaknar av smärtan... 

Mycket känslor som stormar fram o tillbaka.... Känner mig så glad o tacksam över bebisen i min mage, samtidigt som jag känner mig ledsen o värdelös som inte klarar att vara gravid, att smärtan ständigt ska störa. Att min jäkla stomiop ska förstöra. Den räddade mitt liv, men just nu är jag arg! 

Ja,ja. Nya tag o en stund i taget! 
Fokus ligger på bebis o han mår bra!

Over and out
Taggar: #, #diabetes, #gravid, #graviditet, #ileostomi, #sammandragningar, #stomi, #vecka33, #värkar;

Kommentar:
#1: Anonym

💜💜💜👊💪🙌🙌🙌
Du e bäst!!

2014-10-04 @ 10:55:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: