carofin.blogg.se

2014-10-24
02:04:59

Äntligen!
Har jag fått hem en rulle (rullstol)!! 
Det var inte så lätt som jag trodde att få hjälpmedel 😬 men med lite ork från mamma så löste d sig till slut 👍
O nästa v kommer arbetsterapeuten hit o kollar om jag behöver fler hjälpmedel :) 
Imorgon ska jag ge mig ut en stund!! Tjohoooo!!! Skönt att en stor del av min umgänges-krets jobbar el har jobbat inom vården o är vana m rullstolar o annat! Det underlättar, för d är svårt att vara "brukare"/"patient" själv ska jag säga!! Speciellt när man är van att vara på "andra sidan"... Men OJ, så nyttigt!! Alla dom arbetar inom vården borde vara i denna situation någon gång, för att få förståelse, på riktigt
(Även om jag självklart inte önskar någon smärta el sjukdom)

Får ondare för varje dag o har svårt att röra mitt högra ben. 
Sammandragningarna finns dör hela tiden o passar jag mig inte så gör dom ONT! Gäller att ta bricanylen i tid, vilket jag oftast gör :) 

Nu är d bara 3 v kvar till vår älskade lilla bebis kommer 😍 eller liten o liten... Han blir förmodligen ganska stor, väger redan drygt 3 kg 👍 

Nu ska jag försöka sussa trots pigg bebis som har gympa-pass 😊❤️
Taggar: #diabetes, #foglossning, #gravid, #graviditet, #ileostomi, #sammandragningar, #smärta, #stomi, #vecka36, #värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: