carofin.blogg.se

2014-05-14
13:54:00

Upp o ner
Idag är ingen bra dag. 
Väldigt ont i rygg, nacke o leder...
Världens huvudvärk, yrsel o illamående.
Mitt vä öra är typ ur funktion, gaahhhh
Har haft problem m d örat i nästan 1 år!
Vätska bakom trumhinnan o irriterade hörselgångar.. Tyvärr funkar inte örondropparna som jag vill....

Ja, så nu har jag klagat o gnällt 👊

Förresten är blodsockret helt ok! Yeey! 
Jag sköter mig, äter frulle, lunch, middag o mellanmål 👏👍 

Nä, nu måste jag ta mig samman o hoppa in i duschen, dags att byta påse... Blir liksom inga snabbduschar längre... Kan sakna det... Blir liksom ett projekt varje gång..... 

Tjing
Taggar: diabetes, fibromyalgi, gravid, graviditet, ileostomi, stomi;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: