carofin.blogg.se

2014-05-27
22:04:11

Tisdag
Nu har min vän op bort tumören i sitt ena bröst.. Allt har gått bra, om ca 3 v kommer provsvaren som visar hur dom nu ska gå vidare..... 

Idag var en stor dag för 8-åringen. I vintras virkade dom bl.a armband som dom sålde på en marknad. Pengarna ville dom skänka till behövande. Idag åkte dom till stadsmissionen o la alla pengar i deras bössa. Så fick dom en rundtur o prata m personalen. Plus att dom blev bjudna på glass ;-) 

I lördags hade vi världens härligaste vårkonsert! Vilken glädje o värme! Lever ff på det! D var fruktansvärt varmt dock, svetten bara rann... 
Jag gillar inte att svettas, då sitter påsen sämre o d gäller att ja lite extra koll! 

Sockret är ok, men känner mig sjukligt trött.... Kan ff bli bättre på att ta mitt socker... SKÄÄÄRPNING!!!! 

Är nu i v.15 o känner hur livmodern växer :) härligt! Bebis verkar må bra o tarmarna håller sig i schack :) 

Avslutar m en bild på stackars mopsen som deppar när husse inte är hemma... ;) 





Taggar: cancer, diabetes, gravid, graviditet, ileostomi, mops, ulceröscolit;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: