carofin.blogg.se

2014-05-21
00:20:58

Sol o värme
Åh, snälla väder, säg att du är här för att stanna! Jag känner mig så glad o varm av solen :)
Har så sjukt ont just nu, orkar ett par tim, sen måste jag lägga mig en stund. 
Jag hoppas o tror att värmen kommer lindra.... Om inte annat kommer jag vara gladare o kan sitta på balkongen o ha ont 👍

Har väldigt svårt att sova på nätterna, så får sova lite då o då.. Funkar nu när jag är sjukskriven :)

Idag, när jag hämtade barnen i skolan blev jag bjuden på massa kramar av härliga tjejer, åh, vad d värmer i hjärtat!!!! 
Resten av alla barn var besvikna över att mopsen inte var med o hämtade, som hon brukar vara hahaha! Hon är en riktig kändis på skolan :) 

Har ff inte fått tag på nån fungerande dator.... Letar vidare :) 

Avslutar m en härlig bild gubben tog på sin kvälls-löpar-runda ❤️


Taggar: fibromyalgi, graviditet, värk, värme;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: