carofin.blogg.se

2014-05-11
23:56:07

Rap
Alltså, en sak.... Vet ni hur skönt d kan vara att rapa? O då menar jag inte prat-sjunga om sitt hårda liv i hoodsen, utan rapa som i RAAAAAP. 
Tänk själva om ni inte kunde fisa när ni ville! Ja, släppa väder, prutta, what ever. 
Förstår små bebisar som skriker av smärta när inte rapen vill ut.... 
Så mkt luft har inte i kroppen att göra!

Ja, nu är d ju inte så att jag går runt bland folk o låter som en brunstig tjur, nej, jag håller mig innanför hemmets 4 väggar. Ni som är stomiop vet vad jag pratar om... 
Lite kolsyra gjorde susen o idag mår jag lite bättre än igår. 

Nog om sånt!
Idag har vi varit på dansuppvisning, dottern uppträdde o var såå duktig!!
*STOLT* 
David Lindgren uppträdde o han impade verkligen! För d första är han ju grym på att sjunga o dansa, men d som imponerade mest var att han tog sig sån tid m alla barn! Han verkligen såg alla (ja, försökte alla fall) o tog de flesta i hand. O hela tiden m ett stort leende på läpparna. All cred åt honom!! 

Over and out! 



Taggar: #gravid, #stomi, #ulceröscolit;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: