carofin.blogg.se

2014-05-29
00:05:18

Onsdag
O bilen paj igen..... Gaaahhhhh
Haft sjuk huvudvärk hela dan o så blir jag stående vid vägkanten då bilen ger upp... Aldrig rätt tillfälle Iof... 
Tur vi har världens bästa vänner, först åker en förbi, vänder o kommer tillbaka. Kör hem mina barn från skolan. 

Sen kommer en annan, stannar o hjälper till att fixa bilen så jag alla fall kan köra hem! 

Vad skulle jag göra utan alla vänner?? ❤️ Vad rik jag känner mig, trots att jag inte har en krona.. 

Ja, så nu är bilen hemma o vi funderar på om d ens är värt att ge den en chans till.......... 

GRAVIDITETEN
Läst lite om tjejer som gjort snitt m stomi o vissa har fått tarmvred efteråt 😱 blev lite orolig, men d är ett tag kvar, så ska nog vänta lite m att oroa mig 😉

Veckorna går fortare nu o jag är nöjd m hur diabetesen sköter sig! Har bara gått upp 1 kg, vilket är bra, eftersom jag är överviktig... (Har säkert gått ner egentligen...)

Här är min ständiga följeslagare o magkramare ❤️



Over and out

Taggar: diabetes, gravid, graviditet, ileostomi, stomi, ulceröscolit;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: