carofin.blogg.se

2014-05-09
00:00:04

Jorå...
Något bättre idag..... Försöker röra på mig så mkt som möjligt, men svårt m yrseln o illamåendet. Kör m örondroppar o nässpray..tror d kommer funka..... 
Dessutom får den stackars mannen i huset massera mig m heatlotion typ hela tiden.. 
ÄÄÄÄLSKAR heatlotion! (O gubben oxå förstås 😉) 

Har nästan kommit upp i 7 kontroller idag, yeey! 
Ligger hyfsat... Mest mot kvällen jag blir något hög. 

Har gått m i ngr grupper på Facebook, bl.a en för personer m ulcerös colit.
Det får mig verkligen att reflektera över hur bra jag mår nu, efter op. 
Glömmer bort d ibland. Hur jäkla sjuk jag var förut....... Har liksom förträngt d lite. D är mitt förra liv.. 

Kommer väl aldrig älska påsen, men jag måste erkänna att jag gillar den. Skarpt. 

Här får ni en bild på världens bästa sällskap, som aldrig lämnar min sida ❤️


Taggar: #diabetes, #graviditet, #stomi, #ulceröscolit;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: