carofin.blogg.se

2014-05-17
16:52:31

Hej sol!
Underbart m värme! 
Gillar Iof inte att svettas, men ändå... Skööööönt m sol!!! 

D dumma är att när jag blir varm o svettas, sitter inte påsen så bra.... Lossnar lättare o man får ha lite extra koll... 
Dessutom beter sig inte blodsockret som vanligt när d är varmt.... 
Gäller att tänka till :) 

Hoppas nu att d får vara såhär härligt väder nu! Tiden går fortare o dagarna blir lättare! 

Ikväll är vi bortbjudna på middag, ska bli supertrevligt! 
Blir fullt hus :) gamla klasskompisar, deras respektive o barn samt den enas svägerska m man = MYS! 
Vi firar ju faktiskt 20-års jubileum i år 😱 
Har känt varandra i 20 år..... 
Den ena har jag känt ännu längre, 23 år... Ja, inte vet jag hur d gick till!!?? 

Nu vila ryggen lite, sen tänkte jag slänga ihop lite cookies att ta med... 

Receptet kommer i nästa inlägg! 
Superenkelt o SMARRIGT!! 
Taggar: baka, diabetes, fibromyalgi, gravid, graviditet, ileostomi, stomi, ulceröscolit, värme;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: