carofin.blogg.se

2014-05-09
09:29:33

Att förlåta...
Jag är väl egentligen inte långsint av mig.... Men ngr ggr i mitt liv har jag stött på människor som gått över alla mina gränser. Då är jag nog svår. 
Har inga problem att stänga ut dessa människor ur mitt liv för alltid. 
Eller, problem o problem... Jag mår sjukt dåligt när jag blivit så sviken, men att förlåta då, klarar jag inte..

Tur att d inte händer ofta o jag tänker att man lär sig mycket av nitar oxå, även om d inte alltid är roliga lärdomar. 

Men nu har jag en sådan relation i mitt liv, som jag faktiskt jobbar med! 
Känner mig mogen ;-) o stark. 
Emellanåt väldigt svag, men mestadels stark! Just denna relation är nog värd att rädda... Av många olika anledningar.
Det kommer ta tid o tilliten är svår, men jag försöker o d funkar bra hittills! 

För mig är detta ett STORT personligt steg o d känns bra! 

Känner att jag måste välja vad jag ska lägga min energi på, för jag har inte så mkt till övers... Det mesta går till sjukor o resten till familjen. Så liiiite finns kvar till vänner ;-) 

Jag har otroligt fina vänner runt mig! Är så lyckligt lottad! Verkligen! Har aldrig haft så många ärliga, sanna vänner förut i mitt liv! Vilken gåva!

Well, lite serious talk såhär på fredagen :-) somnade vid 6 i morse o vaknade 8.20, kanske därför jag är lite djup haha

Toppenbra morgonvärde sista dagarna! Yeey! O jag äter frulle, lunch, middag o mellanmål.. Vad mkt lättare d är att sköta sig när d handlar om bebis :-) 

Over and outzzzzzzzzzzzzzz
Taggar: #diabetes, #graviditet;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: