carofin.blogg.se

2014-05-08
05:24:19

05.17
Alltså.... Man ska sova den här tiden!! 
Har sån sjuk huvudvärk, yrsel o illamående 😬 tror d sitter i axlarna, kanske nån nerv i kläm el nåt. 

Sockret är ok, o tarmen verkar ok.. 

Jag är en sån som samlar oro i axlarna iof.. Lite onödigt kan jag tycka 😉
Var så stressad innan jag fick se bebis i tisdags, kanske d som kommer nu? 

En sak... Jag är såå dålig på att ta mitt socker... Eller, dålig o dålig.. Svårt att lyckas 7 ggr/dag. Måste skärpa mig! 

Ja, nä.. Nu har jag smörjt mig m heat lotion (plus gnuggat mig runt ögat, såklart 😱) dags att försöka sussa lite. Tänker nämligen icke låta detta bli migrän. 

Tjingeling! 
Taggar: #diabetes, #gravid, #graviditet, #stomi;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: