carofin.blogg.se

2014-03-18
10:20:54

Värmedynan o jag
Jag älskar min värmedyna! Hade nästan glömt bort den... Hur kunde jag? 
Värme som lindring är underbart 😍

Väldigt ont idag o jag längtar mer än någonsin efter mer stadigt väder. Grejar inte dessa väderomslag. 

Men, nog m bitterhet 😊 
Igår hände d spännande saker! Kommer berätta mer sen!  

Känner mig ganska ok trots värken, inte samma panikkänsla jag brukar få. 
Jag vet att jag alltid gör mitt bästa, gör så gott jag kan efter mina förutsättningar. O jag tänker att d måste ju räcka, för jag kan inte göra på något annat sätt. 
Känner mig stolt som kommit så långt i mina tankar! 

Jag duger som jag är o jag gör mitt bästa! 😊















TT
Taggar: #värk #ont #fibromyalgi #värmedyna #värme #smärtlindring;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: