carofin.blogg.se

2014-03-14
04:37:08

Våren?
Trodde mina små öron (ja, dom är extremt små!) skulle trilla av när jag hörde att d ska komma snö i helgen? 
Vad är d frågan om? Våren? Va göru?

Nä, jag tycker vintern ska sluta hålla på nu o lämna oss ifred m våren! <3 

Barnen mår bättre, tjihooo! 
Den hemska hostan håller i sig, o den lär nog göra så ett tag misstänker jag... 

Ja, o här ligger jag o kl är 04.31... 
Försöker förklara för min värkande kropp att d inte är läge nu. D är sovtid liksom. Får se om jag får nån reaktion ;)

Ok, ska erkänna att d inte bara är värken i kroppens fel att jag e vaken.. Jag käkade 2 stora morötter i går o sen potatis till middagen...... Jag VET ju att min mage inte klarar av det! Jag VET att jag får magsmärtor! O ändå.... 
Ok, nu vet jag. Det gick inte den här gången heller. 

Ja, ja.. Over and out

Taggar: #natt #fibromyalgi #stomi, #värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: