carofin.blogg.se

2014-03-24
22:36:01

Måndag
KLAG: Förra veckan hade jag sjukt ont i kroppen o kunde mest bara ligga på min värmedyna o gå kortare stunder. 
Så lycklig när värken började bli bättre! 
Nej, men då får jag nån bacilusk i magen, så jag har haft världens blä-natt. Flöden i stomin o det har låtit så högt att hela familjen nästan vaknade 😬 
Typish

Nu är d något bättre o jag har tagit massa vätskeersättning 👍 

(INTE KLAG) Detta får mig att inse hur mitt liv såg ut före op..... Vakna nätter m magsmärtor o många timmar springandes på toa... 
Fy, så glad jag är att det numer händer sällan! Är så tacksam över att jag fick tillbaka mitt liv! 😍 

Nu ska jag sussa! 

Over and out
Taggar: #stomi, #tacksamhet, #ulceröscolit, #värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: