carofin.blogg.se

2014-07-31
00:55:47

Vatten,vatten,bara vanligt vatten
Idag brakade det äntligen lös! Det SPÖREGNADE, blixtrade o dundrade! Det gick fort över, men då gick luften att andas, äntligen!!!!! 

Barnen blev som galna o dansade i regnet :-) tror både naturen o vi människor behövde detta 😍💦☔️💧⚡️

Nu smattrar d lätt på rutan o hela huset sover. Mopsen snarkar som en hel karl (el kvinna 😬) 

Fick köra m resorb igår o idag då jag höll på att bli uttorkad igen. Jäklar vad fort d går utan tjocktarm 😬 gäller att ha koll o tänka sig för.... 

Det är svårt att komma över förlusten av mina fyrbenta 😔 det är sååå tomt här utan dom. Men jag vet att B ligger någonstans o solar o att F skuttar runt bland snö o leker ❤️ 

Bebis är lika vild som vanligt o jag bara ÄLSKAR det!!!! Sparkar, vrider o vänder på sig. Gärna på kissblåsan förstås :) 
Det är en stark gosse som bor därinne 😍 o som vi längtar efter den lilla krabaten 😊❤️

Nä, nu ska jag kissa för sjuttielfte gången o försöka sova 

Over and out 
Taggar: diabetes, gravid, graviditet, ileostomi, påsepåmagen, stomi, ulceröscolit, vätskebrist;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: