carofin.blogg.se

2014-07-27
05:23:37

Svett, tårar o glädje
Ja, ni har ju inte undgått det.... VÄÄÄRMEN! Puh!! Vågar mig ut på kvällen när d börjar svalka något.. 

Lite drygt att ha stomi när d är såhär varmt, påsen sitter sämre när jag svettas o jag kan inte duscha riktigt lika mkt som jag vill.... (Sliter för mkt på huden att byta påsen för ofta o lossnar lättare om jag låter den va kvar) 
Sen är d ju vätske-problemet.. Får lätt vätskebrist, så d gäller att ha koll :) 
Tur d finns Resorb 👍

Bebisen sparkar o buffar o har lärt sig attackera kissblåsan 😜 
Har gått ner nästan 5 kg o imorgon går jag in i v.24 
Som jag längtar efter vår älskade lilla bebis!!! ❤️❤️❤️

Nä, nu ska jag försöka somna om, kl. är bara 05.22 o d är söndag.. 

Natti! 
Taggar: diabetes, gravid, graviditet, ileostomi, stomi, ulceröscolit;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: