carofin.blogg.se

2014-07-03
03:21:00

Paus
Har inte skrivit på länge....
Haft en lite nere-period... Väldigt ont o väldigt trött... Magen klarade inte järntabletterna (vilket var väntat), så 
blir väl extra trött av d låga blodvärdet.
Ska till Spec.MVC på fredag, för UL o kontroller. Tog bltr häromdagen o d hade blivit lite lägre, medicinen verkar funka 👍 

Stomin är ff ok!! Inga konstigheter alls! (👏✊) 
Sockret ff lite högt efter mat, men ökar insulinet.. 
Har gått ner 3 kg, undrar om jag börjar gå upp snart? D är bra för min överviktiga kropp, så jag klagar inte :)


Har virkat lite bebistofflor till min guddotter o hennes tvillingsyster, samt en annan bebis i släkten.. 
Efter ul, då jag sett att allt ser bra ut (o kanske vilket kön....) ska jag börja virka till vår lilla 😊
Utgått från "Pysselkisens" mönster o gjort lite ändringar.. Drops Muskat o nål 3 o 3,5


Dessa är gjorda efter ett mönster från "svarta fåret", Hemtex bomullsgarn o nål 3,5 



Taggar: babyskor, bebistofflor, diabetes, gravid, graviditet, handarbete, ileostomi, stomi, ulceröscolit, virka, virkning, övervikt;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: