carofin.blogg.se

2014-08-20
02:04:02

Tankar tankar...
Så ofta jag önskar att jag inte var en sån tänkare..... Har så svårt att släppa saker o gå vidare. 
Jo, jag har blivit bättre, men har en väldigt lång väg kvar! 

Då o då kommer dåtiden ikapp mig o hälsar på. D gillar jag icke! 
Vi lever här o nu. O framåt! 

Jag är så dålig på att acceptera saker som hänt, o låta det vara så liksom. 
Men jag ska nog kunna lära, så småningom :) 

Är nu i v.27 o ligger ff på minus 4 kg, vilket känns bra! 
Magen växer som den ska o bebis är på g <3 
Jag var väldigt stor när jag väntade de andra barnen, nu är jag sådär "normalt" stor tror jag haha vad nu normalt, stort el litet är i detta sammanhang egentligen..... 
Jag är glad så länge bebis mår bra!!
Nästa v är d dags för kontroll på spec.mödravården igen :) 

D är helt sjukt så ont "foglossning" kan göra... Hade väldiga problem när jag väntade, speciellt nr 2, men detta är helt galet! Svårt att gå T.o.m inomhus 😬 o börjar bli svårt att klä på sig, lyfta ena benet är snart omöjligt. 

Tur man vet vad värken beror på, då är d lättare att hantera! O som sagt, inte så långt kvar ändå :) 

Over and out
Taggar: #, #bäckensmärtor, #diabetes, #foglossning, #gravid, #graviditet, #ileostomi, #stomi, #värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: