carofin.blogg.se

2014-08-02
10:39:36

Stark bebis
Oj, vilken liten akrobat som bor där inne :) han sparkar o sprattlar o buffar o gör konster. Precis som d ska vara. Jag ÄLSKART!! På kvällarna är d riktigt livat, o han vrider o vänder på sig så d nästan gör ont :) (o jag får kuta på toa 117 ggr i minuten haha) 
Älskade lilla bebis, som vi längtar ❤️ 

I natt var första natten som inte var tokvarm! SKÖNT! 
Men synd att mina leder är så dåliga 😬👎 tror d är blåsten.... Mamma hade oxå extra ont just nu..... 

Vaknat flera ggr i natt av värk i händer o armbågar. MEN, jag tycker ff inte om den extrema värmen 😂😜

Bortbjudna ikväll till goda vänner, tillsammans m flera andra..... 
Social fobi blandat m foglossning o sjuk värk är dock ingen höjdar-kombination 😱😱 får väl se hur d blir 😬

Over and out


Taggar: fibromyalgi, fobi, foglossning, gravid, graviditet, ileostomi, socialfobi, socialminister, stomi, ulcerös, ulceröscolit, värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: