carofin.blogg.se

2014-08-24
01:40:23

Lite stolt...
Idag tog jag äntligen tag i kaoset i sovrummet! Rensat bland alla tyger, garn o annat pyssel.. 
Så nu har bebis fått ngr egna lådor i byrån 👍

Det är långt ifrån klart, men har kommit en bra bit på vägen :-) 

Är så glad att stomin "sköter sig" fortfarande! Just nu är det mest fix o trix med diabetesen o sprutor o kolla blodsocker heeela tiden.... 
Men har ändå koll tycker jag.... 

På måndag är det dags för barnmorska o läkare igen.. Eftersom jag är RH neg o bebis är pos. ska jag få en spruta nu, o sen även efter förlossningen. 
Med de andra barnen fick jag bara sprutan efter, inte under graviditeten. 

Over and out
Taggar: #diabetes, #diabetiker, #gravid, #graviditet, #ileostomi, #rhnegativ, #stomi, #ulceröscolit;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: