carofin.blogg.se

2014-08-14
07:18:01

JIPPI
Idag kommer äntligen mina killar hem!!!
Dom har varit iväg på läger :) 
Åkte i söndags morse o kommer hem ikväll! Jag längtar så jag spricker 😍
Vi är inte vana att vara ifrån varandra så länge, någon av oss, men d är nyttigt att längta ibland ❤️

Jag o dottern har haft jättemysigt!!
Tjejkvällar BIG TIME! 
Man har väldigt mkt tankar, funderingar o frågor när man är en klok 9 åring 😊

Vi har pratat känslor, kärlek, fixat hår o jag har blivit sminkad.. O bebis-magen har fått sååå många kramar o klappar 😊

Inatt har hennes kompis sovit över, dom är som kusiner, har känt varandra nästan hela livet. Så mysigt!!! 
Dom sover som stockar därinne i rummet ❤️❤️

Jag trodde jag skulle kunna bre ut mig ordentligt, ensam i dubbelsängen. 
Trodde jag ja...... 



Taggar: chihuahua, gravid, hundar, längtan, längtar, mops;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: