carofin.blogg.se

2014-08-03
12:22:10

Jag gjorde re'
Gick på festen hos våra vänner! WOHOO, stolt över mig själv 😊 
Förr var jag världens mest sociala människa... Nu har jag social fobi 😱
Gillar att träffa mina vänner, men får ångest bara av tanken på att träffa massa människor jag inte känner..... 

Men, som sagt, jag gick dit o det var FULLT m folk jag inte kände. O jag överlevde 😜 haha vilken tur 😉
Min sambo ÄLSKAR alla sociala sammanhang o han var i sitt esse. Så om inte annat får jag skärpa mig o bita ihop för hans skull 😊 

Har jätteont idag dock... 😬
Men men.. Jag o bebbe tar en vilodag ❤️
Over and out


Taggar: #fobi, #foglossning, #gravid, #graviditet, #socialfobi, #värk;

Kommentar:
#1: Anonym

Bra gjort där! Jättekul att se din fina mage! Kram till er från Tina barnmorska

Svar: 😊 kram!!
Carofin

2014-08-13 @ 17:53:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: