carofin.blogg.se

2014-08-12
14:31:52

Gravidmage
Kvinnor som är gravida fotar (överlag) sin mage ofta. När jag väntade mina första barn fotade jag själv en hel del. 
Denna graviditet har jag tagit ngr foton, men alltid m kläder på. 

Men egentligen är ju min gravidmage lika fin nu som då. Det vackra (för mig) är ju att det växer ett liv därinne. Att vår älskade lilla bebis bor där :) 

Så varsågod, här kommer mina gravid-stomiop-mage-bilder




Taggar: gravid, ileostomi, påse, stomi, ulceröscolit;

Kommentarer:
#1: Anonym

Oj Oj vilken mogen underbar liten tjej du är Caroline jag hoppas att vi nån gång ska träffas.Ser fram emot att få höra om din baby krammmmmmmmm till er alla

2014-08-12 @ 19:09:45
#2: Kerstin Erholm Forssman

Härligt vacker boning för ännu ett litet liv.

Svar: Ja, det är så man får tänka :)
Carofin

2014-08-12 @ 20:33:29
#3: Petra

You go girl!! 👍👏😘 ❤️

Svar: 😊
Carofin

2014-08-12 @ 23:13:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: