carofin.blogg.se

2014-04-13
23:34:30

Mycket sjukor...
Inte skrivit på länge.. Har varit dålig... Fick nån bacilusk i tarmen o världens flöde o kräkningar... D slutade m 2 besök på akuten o ngr liter vätske-dropp. Blev sakta bättre efter det, men blev tokförkyld... Så mottaglig för allt :( 
Nu är jag mycket bättre, ÄNTLIGEN!! Flera veckors sjukor o feber tar på krafterna.... 




Idag har vi tagit en långpromenad m hundarna o sen åkte jag o lyssnade på min gospelkör som sjöng på Gospelmässa 😍 sååå duktiga var dom!! Nu påsklov sen börjar vi repa hårt inför vårkonserten 😊 

Nu ska jag ta min ömma kropp o försöka sussa! Imorgon blir d promenad igen! 

Over and out 
Taggar: #stomi #flöde #dropp, #stomi #flöde #dropp #ulceröscolit;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: