carofin.blogg.se

2013-09-02
22:28:23

Upp o ner

När jag tror att jag är som andra så VIPS visar kroppen mig nåt annat. Idag har jag legat m migrän, förmodligen p.g.a infl i nacken..
Har fått värsta klådan runt stomin, d va länge sen sist.

Men äh, jag har världens bästa familj! Bästa gubben som tar hand om mig när jag är nere, bästa barnen som förgyller mitt liv! Bästa djuren, som kommer o lägger sig bredvid o på mig som tröst :)

Jag vet ju att såna här dagar kommer, bara ta nya tag o hoppas på att morgondagen blir bättre! O jämför jag m före op, så är detta rena lyxlivet ;)

Fick en best på ett par rockiga converse, gärna m dödskallar på.... Hm, detta blev resultatet, hoppas dom blir godkända :)

Over and out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: