carofin.blogg.se

2013-09-04
08:52:58

Trafikkaos o fula naglar

Ja, nu är ju Obama i Sverige. Eller kanske inte exakt nu, men snart.
Jag, som bor ganska nära Arlanda, lär märka när jätteplanet tar mark.

Jag, liksom många andra, får snällt o lydigt anpassa våra små liv efter denna stora händelse.
Nej, jag har faktiskt ingen åsikt om själva mannen i fråga, men jag gillar inte förändringar. Alltså, jag måste åka senare till jobbet PLUS ta en annan väg, allt för att försöka undvika TRAFIKKAOSET..
Jag hatar TRAFIKKAOS. Jag är väldigt dålig på köer. Väldigt dålig på situationer jag inte kan påverka.
(Jag är nog ganska dålig på situationer jag KAN påverka oxå, så då förstår ni)

Ja, så nu sitter jag här o väntar. Typ.
O ser till min stora fasa att mina naglar är som trafiken. Kaos!
Nagellacket hänger i flagor o jag inser att jag måste göra nåt åt det... JOOOBBIIIGT!!

O allt är Obamas fel


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: