carofin.blogg.se

2013-09-05
21:59:55

Tårtförberedelser o trasig diskmaskin

Har börjat fixa o trixa lite inför helgens tårtleverans.. Det är löjligt roligt att dekorera de små sockerpaste-bebisarna... Liten blöja, liten napp... Liten snutte.. Så lite målat hår o lite rosiga kinder.
Dottern roar sig med att käka upp de bebisar som blir misslyckade... "Åh,min lillebror" utbrister hon innan hon mumsar i sig huvudet.
Det finns en anledning till att jag inte skaffar någon lillebror till henne.

Hur jobbigt är d inte när diskmaskinen är trasig? Jag VEEET att d är ett I-LANDS PROBLEM, men ändå.
Tur jag har pappa-människan som är nästan lika bra som en diskmaskin. Förutom att diskmaskinen inte suckade o muttrade så mkt.

Så nu har jag satt i hörlurar o ska öva på lite stämmor inför nästa veckas kör-övning. (Shit, vad tantigt det låter m "kör-övning"... Typ som bridge... Eller boule...) jaja, jag är ändå 35..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: