carofin.blogg.se

2013-09-04
11:56:48

Hur det gick?
GAAAHHHHHH
AAAAHHHHHHHHHHHHHHHAAAA

Tog en annan väg, en annan tid, ett annat inre lugn.
Men hjälpte det? ICKE! Däremot så fick jag köra längre o bli fast i en låååång kö. Alla stängde av bilarna o klev ur, medan helikoptern snurrade ovanför. Det var tyst. helt tyst. Det enda som hördes var helikopterns roterande blad o två hästar som stilla gnäggade i en hage intill vägen.
Lite som en film. Typ där fången har rymt o the bad cop ska hitta honom till varje pris.
Fast nu var det ju Obama det gällde. Han åkte förbi någonstans där framme i sin framtidsbil.

MEN jag klarade det! Jag sa inte ETT ENDA fult ord! Jag njöt lite av solen, passade på att sminka mig o höll mig LUGN.
När sedan trafiken släpptes på igen, var det som att allas lugn var över. Det var som att bilarna brölade "jag ska fööörst" o en annan bil svarade "men jag har väntat lääängre"
Nu snackar vi KAOS. Det mest förvånadsvärda med hela händelsen (förutom att jag höll mig lugn) var att jag inte såg en enda olycka.
Vi svenskar måste vara sjukt duktiga på att ratta våra plåtkompisar

Jaja, nu är jag på mitt kära arbete o kan känna mig nöjd med förmiddagen trots allt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: