carofin.blogg.se

2013-09-12
23:40:12

Gospel o axel ur funktion
 
Som sagt, var hos läkarn häromdan..
Lite nya mediciner, lite remiss, lite hålla koll på blodtrycket, lite antiinflammatoriskt samt en kur antibiotika blev det. Helt ok ändå, måste ju ändå räknas som godkänd besiktning?? Fick åtminstone inte körförbud...

Vilken TUR, för idag har jag varit o sjungit m min härliga kör (hehe KÖRförbud)
Min röst var hes o härlig, men d var så kul att vara tillbaka!! Gospel o trevliga, Goa människor ger energi!!

Min vä axel är ur funktion. Gissa hur irriterande det är??!!! Kan ju inte göra NÅGONTING!
Inte sitta vid datorn, inte virka, inte sy...
Grrrrr (axeln blir säkert rädd om jag morrar såhär argt, o skyndar sig att bli av m infl!)

Voltaren-krämen är f.ö underskattad, tycker den är helt ok :)

Tjingeling!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: