carofin.blogg.se

2013-09-10
09:55:55

Besiktning o cello
Idag är det dags för läkarbesök...
Det var ett bra tag sen o jag antar att det är på tiden att göra en liten genomgång...
Behöver förnya massa recept också, jag är såååå dålig på att ha sjukdomar alltså....... Så mycket att hålla reda på..
Det ska finnas insulin, magmedicin, stomipåsar o annat
Jag har för sjutton knappt koll på om det finns mjölk hemma.

Ibland kan jag tänka att "vem-det-nu-är-som-bestämmer" borde bestämt att nån annan skulle fått alla sjukor.
Nån som är superbra på att vara sjuk liksom. Som har koll på allt o som tycker livet är underbart ändå. Finns det nån sån??
För i så fall kanske vi kan byta?


Idag ska lillebarnet ha första cello-lektionen... Hon gick så stolt över skolgården i morse, med cellon på ryggen.
Hon hade lite svårt att gå avslappnat, då hon var så baktung.
Som en gravid, fast tvärtom liksom.
Undrar om hon kommer fråga musikläraren vad i hela friden han menar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: