carofin.blogg.se

2013-10-11
00:01:31

Självkänsla sökes
Om nån hittar min, hör av er ;)

Nu är lilla dockan Nova snart klar o ska få flytta till sin lilla mamma :) 
Hon väntar bara på sin roooosa klänning..




Har varit o sjungit ikväll, m min fina kör! (Låter så gammalt o tråkigt m "kör"... Jag är ju sjukt ung o rolig ;))
Synd att min självkänsla är lika med noll igen SUCK!
Jag blir så less!! Står bara där o tänker att jag säkert sjunger fel. O dåligt. 
Så är jag fet oxå ;)
Nä, men allvarligt, detta är så utmattande.. Tar löjligt mkt energi.. 
Ska nog sluta lägga energi på det. Typ nyss. 

Dagens GAAAAHHHHH:
Folk som inte kan köra på motorväg m 3 filer. 

Kommentar:
#1: Pia

Vilken sör navel och rumpa du har fått till på dockan. Tror mamman kommer att bli himmla glad.


Svar: Tack! Hoppas det :)
Carofin

2013-10-11 @ 08:11:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: