carofin.blogg.se

2013-10-19
02:10:53

Gaahhhh
Det är så svårt att modellera i sp... Struntar i det snart o håller mig till blommor eller nåt. Jag blir tokig.
Deg här är d bästa jag kom upp med ikväll 

O NEJ, den är verkligen inte bra haha 
JA, man ser att d är en smurf, men den är INTE LIK BILDEN I MITT HUVUD!!

Testade att göra "Rice krispies treats",
Lätt att göra! O ganska lätt att modellera med! 

Ingen skönhet, men roligt att testa!
Om jag ska använda mig av detta på "allvar" kommer jag spackla innan jag täcker dock..... 
Dottern tyckte RKT var supergott, så nu är lördagsgodiset kirrat ;) 

Imorgon ska jag pyssla m "Blixten-tårtan" :)

Ja, jag kanske är lite smått hysterisk nu när jag inte kan virka 😳 kryper i hela mig o d känns som att hjärnan ska sprängas.... 

Hoppas HOPPAS läkaren kan hjälpa mig m handlederna.......

Tjing

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: