carofin.blogg.se

2013-11-30
01:54:19

Joråsatt....
Har inte skrivit på länge.. Är ganska uppgiven just nu. O arg o ledsen. 
Mina händer värker så sjukt mkt o det verkar inte vara karpaltunnel trots allt. Det är väl såklart bra att slippa op, men jag såg det som den snabbaste, lättaste vägen att bli bra..

Nu lutar det i stället åt reumatism... 
Har alltid haft besvär m leder, mer el mindre. D hör ofta till ulcerös colit. Men sån här värk har jag aldrig haft. Mår illa av värken o kan knappt använda händerna. Så fruktansvärt frustrerande 

Ja, så nu vet ni det. Vill bara må bra o njuta av livet o min familj o vänner.... 

Som tur är har jag lite roliga saker på gång m företaget :) återkommer ang det :) 

Har mkt ångest o mår dåligt över min bedrövliga kropp, men mitt i allt är jag väldigt tacksam över min underbara familj o mina fina, fantastiska vänner 

Over and out 

Här är en tårta jag gjorde för ngr veckor sen till vänner. Fylld m chokladmousse, hallonmousse o spacklad m chokladganache 






Kommentar:
#1: Pia

Fy vad jobbigt. Värk är aldrig rolig. Hoppas det löser sig och de hittar något som kan lindra din värk. Av egen erfarenhet av värk så sug upp allt du tycker är positivt som barn och sambo och vänner så står man ut lite mer. Men till låt dig att vara ledsen över situationen oxå så du inte försöker vara den duktiga som kan allt. Ta hjälp. Även fast vi inte känner varandra så himmla bra så det lilla jag har träffat dig så tycker jag du är en mycket trevlig person och om omständigheterna var en annan kanske vi hade lärt känna varandra. //Pia

Svar: Tack snälla, Pia :)
Carofin

2013-12-05 @ 09:59:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: