carofin.blogg.se

2013-07-11
01:20:22

Blir så trött....

Blir så trött på mig själv!
Sitter uppe o virkar halva natten som en gammal tant. En gammal tant som INTE är morgonpigg (en gammal tant ska ju ändå gå upp senast 06.00 o dricka kaffe vid 06.30?)
Jag har iof semester, men detta håller icke!

Idag har jag paddlat kajak för första gången (en typ badkars-modell, men ändå) den var omöjlig att välta med sa dom. Jag motbevisade.
Idag har jag simmat. Bland näckrosor. Jag simmade fort. O lät konstigt. Jag gillar inte när saker slingrar runt benen under vattnet.
Är stolt att jag gjorde det. O jag är GLAD att ingen kamera fanns i närheten när min karl drog upp mig på bryggan i en arm o ett ben. Som att bärga en flodhäst.

Ja, nä, nu ska jag väl ändå sova, så jag orkar ha semester.

På bilden ser ni vad jag sysslar m på nätterna....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: