carofin.blogg.se

2013-08-01
11:30:24

lite less
Ja, nu är semestern slut o jag måste säga att jag haft en riktigt bra en :-)
Gått ner drygt 3 kg i vikt har jag också gjort yeeyy
Kan iof bero på att jag åkte på världens matförgiftning! URK!
Åt både räkor o kyckling på IKEA (hur tänkte jag där?)
 
Efter typ 2 dygn av magsmärtor o kräk är jag nu ändå i "ok-skick" :-)
Så drygt när jag åker på nåt sånt där, det blir liksom så bökigt för mig....
Diabetes när man inte ens kan dricka = icke bra
Stomi när man blir av med all vätska = icke bra
Ja, jag kan ha blivit lite grinig o tyckt lite synd om mig själv en stund.
 
Tur jag kom till sans o skärpte till mig!! Det finns dom som verkligen är sjuka o kämpar, jag borde skämmas
som klagar :-( Flåt!
(läste just en blogg, där en ung tjej dött i cancer, 2 år efter diagnos o med en liten dotter....)
 
Nu är det MYCKET att stå i för bagare-carofin ;-)
På lördag fyller min älskade faster 50 (eh, hon är typ världens yngsta 50-åring) o självklart måste hon få en fin tårta!! <3
Nästa lördag är det kalas för min älskade väns dotter (my God, vad fyller hon? 21?? Helt knäppt, för hon var typ 7 när jag lärde känna henne.... dottern alltså, inte min vän) Alla fall, så måste hon ju såklart ha en fin tårta :-)
tyvärr kan jag inte vara med o fira henne för jag ska på BRÖLLOP!
 
Min underbara J ska gifta sig! tjihooo, spännande! Jag är apnervös haha
Bröllopstårta till 70 pers ska fixas (gaahhhh) dessutom ska jag tydligen sjunga :-() lalalalalaaaa
Tur jag får sällis av A o bästa gitarristen :-P
 
Ja, lite smått stressad är jag nog.... (o så undrar jag varför jag får magkatarr....)
 
Sen ska jag bara hinna med att virka nya, större converse, då en beställning jag gjort var för små.. plus göra en waldorfdocka, som blev beställd för en evighet sen, samt lite änglar...
Just det, ska hjälpa en kompis att sy en "rockabilly"kjol till hennes dotter också.
 
Men annars är det nog inget. typ.
Kanske bäst att jag jobbar på nu, så jag hinner med allt annat..... (andas, andas..)
 
Hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: