carofin.blogg.se

2013-08-03
01:23:29

Gaaahhhh

Nu är morgondagens tårtor klara. Jag är såklart missnöjd till tusen.... Gjorde egen mmf, vilket var lätt. Först. Sen ville den dock bli knådad i HUNDRA ÅR...
Den färdigköpta, röda sp var så dålig att jag ville lipa.
Smörkrämen jag spacklat med, var iof bra, men eftersom jag är lite dum i huvet tog jag tårtan direkt från kylen för att täcka den. Jäkligt smart att täcka en tårta täckt m HÅRD smörkräm... (BUUUUCKLOOOR)

What ever, här är dom på bild... Hoppas dom är goda... Fyllda m mörk chokladmousse o hallon/grädde. Spacklade m chokladsmörkräm o täckta m mmf.....
O nu ska jag tydligen aldrig mer göra tårtor igen, har jag svurit på. Förutom nästa helg, då är d både födelsedagstårta o bröllopstårta för 70 pers. Men sen-aldrig mer!

Möjligtvis på vintern. Eller när barnen fyller år. Men aldrig annars. Kanske. Eventuellt....



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: