carofin.blogg.se

2013-08-26
00:15:57

En man som heter Ove

Den bästa bok jag läst på länge!!!
Eller rättare sagt hört, eftersom jag numer mest lyssnar på ljudböcker.

Otaliga gånger har jag kommit på mig själv med att skratta högt.

Ove är en man som försöker lära sina medmänniskor att bete sig som folk..
Ove tycker alla borde fatta att man inte ställer sin cykel mot garageväggen om det finns ett cykelförråd.
Ove lägger inte i pengar i parkeringsautomaten i onödan. Nej, det ska dom inte få! Då går Ove hellre ut o lägger i mer pengar var 10:e minut.
Ove släcker alla lampor, inte ska elbolagen få hans pengar inte, nej då!

Man bara måste älska Ove.

LÄS DEN! :)


Kommentarer:
#1: Anna

Härligt, den ligger här hemma och väntar på att bli läst..❤

Svar: Bra! Läs Alkemisten också när du ändå är igång ;-) <3
Carofin

2013-08-26 @ 06:42:02
#2: Pia

Har läst den. Satt och skrattade på pendeln när jag läste den.

2013-08-26 @ 07:02:13
#3: Liv

Tack för tipset!

2013-08-26 @ 08:43:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: