carofin.blogg.se

2015-01-06
01:33:42

Oj oj
Vad tiden går! 
Bebis är redan 7 veckor! 
Snart 2 månader har gått sedan prinsen kom till oss ❤️ den finaste av gåvor! 

Såret är inte helt läkt än, men på god väg. Var orolig ett tag, det såg ut att bli infekterat, men klarade mig tack o lov! 

Har ett skov just nu, så sjukt ont i mina leder :-(  blir alltid så deprimerad när jag får såhär ont.. För d första tar värken över, till slut kan man knappt tänka på annat. För d andra får jag ångest över att inte räcka till, att inte orka. 
Att inte kunna sova.... Man blir galen!
Tur jag har en förstående karl! 
Han är världens bästa pappa, partner o vän ❤️ 

I jag börjar lära mig att acceptera mina "handikapp". För d är faktiskt vad d är. Handikapp. Acceptera att jag måste ha hjälp. Att jag inte kan göra allt själv. 
Att jag ibland inte kan göra mkt alls. 

Det jag dock alltid kan är att ge mina barn o karl kärlek. I mängder! 
Min familj o mina vänner är så viktiga för mig o så älskade! 

Nu ska jag försöka sova en stund.... 

Over and out från 3-barns mamman 😊

Taggar: #diabetes, #fibromyalgi, #ileostomi, #kroniskvärk, #ulceröscolit, #värk, diabetes, fibro, fibromyalgi, ileostomi, kejsarsnitt, kroniskvärk, stomi, trebarnsmamma, ulceröscolit, värk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: