carofin.blogg.se

2014-11-03
02:54:52

Ännu en vecka!!!
Idag välkomnar vi vecka 38! 👏👏

Allt är ok o due-date närmar sig med stormsteg! Jag börjar bli sjukt nervös!!! 
Det trodde jag inte, men d snurrar väldigt mkt i min hjärna 😬

Hoppas ff jag får d planerade snittet, så inget händer i förväg o d måste bli akut... Vill ha så mkt kontroll jag kan liksom 😜

Vi längtar sååå efter bebis nu! 
Allt är klart o vi är redo att träffa lillebror ❤️ (Så redo man nu kan bli, rent mentalt.....)

Har varit ute på en härlig höst-promenad idag, så skönt!
Min älskling körde mig i rullen, så han fick sig ett styrkepass på köpet 😜

Här är senaste bilderna på pås-magen :)


Taggar: #diabetes, #foglossning, #gravid, #graviditet, #ileostomi, #kejsarsnitt, #planeratsnitt, #påsepåmagen, #snitt, #stomi, #vecka38;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: